Webinar: Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku muzeów narodowych (30.01, 10:00)
Zapraszamy na webinar, w trakcie którego dr Katarzyna Śmiałowicz podzieli się z nami wynikami swoich badań dotyczących kreowania wizerunku przez Muzea Narodowe. Webinar realizowany jest w ramach cyklu „Teoretycznie praktyczne spotkania o zarządzaniu kulturą”.
Webinar jest skierowany do osób pracujących w instytucjach i organizacjach kultury, które dostrzegają potrzebę właściwej promocji wydarzeń kulturalnych również poprzez kreowania wizerunku instytucji kultury. Bardzo ważne w tym aspekcie wydają się implementacje właściwej strategii oraz komunikacji marketingowej.
Podczas webinaru zapoznamy się z badaniami przeprowadzonymi przez naszą gościnię w latach 2018–2020. Dotyczyły one 7 muzeów narodowych o profilu artystycznym w Polsce: Muzeum Narodowego w Gdańsku, Muzeum Narodowego w Kielcach, Muzeum Narodowego w Krakowie, Muzeum Narodowego w Poznaniu, Muzeum Narodowego w Szczecinie, Muzeum Narodowego w Warszawie oraz Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Wizerunek muzeów badano wśród studentów 14 uczelni odpowiednio w 7 miastach, w których znajdują się badane instytucje. Badania zostały wydane w publikacji pod tytułem „Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na podstawie muzeów narodowych” (UEP Poznań 2024).
Spotkanie dotyczyć będzie badań jakościowych (wywiadach pogłębionych z osobami odpowiedzialnymi za komunikację marketingową muzeów narodowych) oraz wynikach badań ankietowych ze studentami kierunków artystycznych i nieartystycznych.
Termin: 30 stycznia 2025, czwartek, godz. 10:00
Miejsce: on-line (link prześlemy do zapisanych osób w wieczór poprzedzający webinar)
Prowadząca: dr Katarzyna Śmiałowicz
Link do formularza zapisów: https://forms.gle/vuFRDVaRxgwAbsho7