Webinar: Co może zrobić mała instytucja kultury aby stać się lepszym miejscem pracy (8.03, 12.00)
Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu „Teoretycznie praktyczne spotkania o zarządzaniu kulturą”. Prelegentką będzie Anna Długołęcka, która opowie o ludziach, relacjach i tworzeniu bezpiecznego środowiska pracy w organizacjach kultury.
HR, to inaczej dział personalny, dział zasobów ludzkich, dział kadr itp. Jest to wyspecjalizowana komórka organizacyjna zajmująca się zarządzaniem zasobami ludzkimi od zatrudniania, poprzez szkolenie, wynagradzanie, aż po rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami. W małych instytucjach kultury – zazwyczaj nie ma wyodrębnionych komórek HR – lecz to nie znaczy przecież, że dom kultury, biblioteka lub inna niewielka instytucja nie realizuje – lepiej bądź gorzej – procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Podczas webinaru porozmawiamy o tym o co może zadbać niewielka instytucja kultury – nie mając budżetu na kosztowne narzędzia i rozwiązania – aby budować zaangażowanie i motywację pracowników. Szczególnie w dzisiejszych czasach nasyconych niepewnością, zmiennością, złożonością i niejednoznacznością proste rozwiązania budujące zaufanie i poczucie bezpieczeństwa pracowniczek i pracowników mogą być decydującym czynnikiem wyboru pracodawcy.
Termin: 8 marca 2023, godz. 12:00
Miejsce: on-line (link wyślemy do zapisanych osób)
Prowadząca: Anna Długołęcka
Link do formularza zapisów: https://forms.gle/zMvGas4jC8ug611aA