Magdalena Sawczuk

Od 2021 roku zatrudniona jako pracownik badawczo-dydaktyczny w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W 2023 roku obroniła pracę doktorską pod tytułem „Zarządzanie relacjami z interesariuszami muzeum w procesie współtworzenia wartości” (w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości). Autorka i współautorka publikacji poruszających tematykę zarządzania w muzeach wobec zachodzących dynamicznych zmian w otoczeniu oraz kwestię komunikacji muzeów w mediach społecznościowych (publikacje m.in. w czasopiśmie „Museum Management and Curatorship”) oraz uczestniczka wielu krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych, organizowanych m.in. przez EIASM (The European Institute for Advanced Studies in Management). Jej zainteresowania naukowe dotyczą kwestii zarządzania relacjami z interesariuszami, współtworzenia wartości, budowania doświadczeń oraz innowacji i crowdsourcingu.