Webinar: Uważność na odbiorcę, jego potrzeby i doświadczenia – metodyki klientocentryczne w sektorze kultury (20.02, 10:00)
IBOK wraz z Łukaszem Maźnicą z Warsztatu Innowacji Społecznych zaprasza na godzinę rozważań na temat możliwości zastosowania metodyk klientocentycznych (takich jak np. design thinking) w sektorze kultury. Wydarzenie w ramach cyklu Teoretycznie praktyczne spotkania o zarządzaniu w kulturze.
Podczas webinarium nie tylko dowiesz się na czym polegają takie metodyki, ale posłuchasz też o konkretnych przykładach wdrażania ich w instytucjach kultury (zarówno tych dużych, jak Muzeum Narodowe w Krakowie, jak i tych małych, czy wręcz malutkich, gminnych centrach kultury). Nie zabraknie prezentacji wyników badań dotyczących praktyk projektowania oferty w instytucjach kultury. Dowiesz się z nich jakie są wyzwania i bariery na drodze do włączania odbiorców w proces kreowania oferty w kulturze. I w końcu, będziemy też rozmawiać o tym, jak być uważnym na publiczność i co to właściwie znaczy. Zapraszamy nie tylko osoby zajmujące się w instytucjach kontaktem z odbiorcami i/lub kreowaniem oferty programowej bądź komunikacji marketingowej, lecz także wszystkich zainteresowanych rozwojem ukierunkowanym na projektowanie zgodne z potrzebami odbiorców.
Termin: 20 lutego 2025, czwartek, godz. 10:00
Miejsce: on-line (link prześlemy do zapisanych osób w wieczór poprzedzający webinar)
Prowadzący: Łukasz Maźnica
Link do formularza zapisów: https://shorturl.at/oH0yy
Zobacz również

Webinar: Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku muzeów narodowych (30.01, 10:00)
17 stycznia 2025
Nagrania z konferencji „Badania w sektorze kultury”
5 grudnia 2024