Alicja Krawczyńska
Swoim doświadczeniem łączy światy biznesu i kultury, a od niedawna również nauki.
Jej droga zawodowa w sposób szczególny związana jest z budowaniem małych, zwinnych zespołów projektowych i rozwijaniem usług.
Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, Wydział Informatyki i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing (mgr inż.). Absolwentka Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej na kierunkach: Mediacja w biznesie oraz Zarządzanie projektami. Certyfikowany ScrumMaster i Product Owner.
Pracowała dla instytucji kultury i organizacji pozarządowych, głównie środowiska muzycznego Wrocławia. Organizowała Wrocławski Festiwal Gitarowy Gitara 2003 i 2004, trasy i cykle koncertowe. Koordynowała działania marketingowe 46. Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans (2012 rok).
Posiada również długoletnie doświadczenie pracy w marketingu i e-commerce. Jako kierownik marketingu była odpowiedzialna za rozwój portalu Travelplanet.pl (2007-2013) oraz marki Zingtravel.pl (2013-2017). Jako product Owner portalu Domodi.pl (grupa Witrualna Polska) była odpowiedzialna za rozwój funkcjonalności portalu modowego.
Od kwietnia 2019 roku koordynuje działania związane z rozwojem marki goodgames.pl, w ramach którego zajmuje się wdrażaniem gamifikacji i gier w kulturze i edukacji.
Od października 2020 doktorantka wdrożeniowa na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, w Katedrze Systemów Zarządzania i Rozwoju Organizacji. Jej zainteresowania badawcze to zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem Scruma w małych instytucjach kultury.