Anna Grabowska
Doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w dyscyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach. Ukończyła studia II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz studia I stopnia na kierunku Zarządzanie kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Uczestniczyła w wymianach zagranicznych w obszarze kultury, mediów, sztuki i komunikacji na Universidad Castilla-La-Mancha de Cuenca, Universidad San Pablo de Madrid, a także wymianie Erasmus+ Youth w zakresie Ai Art. Obecnie poszerza także wiedzę artystyczno-kulturową studiując Sztukę Mediów w zakresie Fotografii i Multimediów na Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu.
W swoich badaniach porusza tematy związane z wpływem sztucznej inteligencji na sztukę i kulturę, edukacji kulturalnej w przestrzeni internetowej, a także komunikacji. Jej praca magisterska była poświęcona zagadnieniu art brandingu (promocji poprzez sztukę), a praca licencjacka zarządzaniu wiedzą z historii sztuki w internecie.