Wykorzystanie czynnika instagrammability do promocji polskich muzeów
Webinar „Wykorzystanie czynnika instagrammability do promocji polskich muzeów”, poprowadziła Maja Paszkowska. Spotkanie odbyło się w ramach cyklu „Teoretycznie praktyczne spotkania o zarządzaniu kulturą”.
Media społecznościowe zmieniły to, w jaki sposób ludzie nawiązują ze sobą interakcje, jak wygląda ich codzienne życie, jak otrzymują informację oraz to, w jaki sposób podejmują decyzje. Zmiana ta spowodowała, że również firmy oraz organizacje we wszystkich sektorach musiały zmienić swoje podejście do klienta lub odbiorcy. Nieodłączną częścią tego procesu stał się czynnik Instagrammability. Wywarł on szczególnie mocne zmiany na sektorze kultury i sposobie zarządzania instytucjami kultury, a zwłaszcza muzeami. Odpowiednio wykorzystany czynnik instagrammability stanowi skuteczny sposób na pozyskanie oraz zaangażowanie odbiorców z Generacji Z i Millenialsów. Niniejszy webinar odpowie na pytanie czym jest czynnik instagrammability oraz jak wybrane polskie muzea wykorzystują go w swoich działaniach promocyjnych, a także jakie są inne potencjalne sposoby jego zastosowania.
Termin: 9 listopada 2022, godz. 12:00
Prowadząca: Maja Paszkowska
Maja Paszkowska jest tegoroczną absolwentką kierunku Zarządzanie kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Obecnie studiuje na kierunku Komunikacja wizerunkowa II stopnia na Uniwersytecie Wrocławskim. Od czasów liceum zajmuje się realizacją wolontariatów oraz projektów w sektorze kultury, głównie z zakresu teatru. Od niedawna jej głównym zainteresowaniem stały się polskie muzea.
Spotkanie jest realizowane w ramach cyklu „Teoretycznie praktyczne spotkania o zarządzaniu kulturą”
www.ibok.org.pl/projekty/szkolenia/teoretycznie-praktyczne-spotkania